Iranian Agriculture News Agency

آغاز پلاک گذاری ماشین های کشاورزی در سروستان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سروستان از آغاز طرح پلاک گذاری کمباین و تراکتورهای فاقد پلاک با همکاری نماینده اتحادیه تعاونی تراکتور داران و پلیس راهور در این شهرستان خبر داد.

آغاز پلاک گذاری ماشین های کشاورزی در سروستان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، سهراب عاشوری با اشاره به وجود 69 دستگاه تراکتور و یک دستگاه کمباین فاقد فلاک در شهرستان سروستان گفت: پرونده سازی برای پلاک گذاری 39 دستگاه تراکتور و کمباین در این شهرستان انجام شده است.

به گفته وی؛ کار بازدید و ارزیابی ماشین هایی که تشکیل پرونده داده اند توسط پلیس راهور و دیگر متولیان پلاک گذاری صورت گرفته و فرآیند پلاک گذاری در حال انجام است.

این مقام مسئول اظهار کرد: هدف از اجرای طرح پلاک گذاری و شناسنامه دار کردن ماشین های کشاورزی به جهت مصوبات ستاد ملی مبارزه با قاچاق سوخت، کالا و ارز است تا ضمن بهینه سازی مصرف سوخت مصرف از قاچاق آن جلوگیری شود.

عاشوری با بیان اینکه امیدوار است تا پایان آذر ماه طرح پلاک گذاری ماشین های کشاورزی شهرستان سروستان به پایان برسد، افزود: مالکینی که تا کنون در این خصوص اقدامی نکرده اند هر چه سریع تر به نماینده ی اتحادیه تعاونی تراکتور داران این شهرستان مراجعه کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید