Iranian Agriculture News Agency

با هدف دسترسی آسان به مسئولان و تسهیل در امر پاسخگویی

یکصدمین برنامه ملاقات عمومی با رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد

با هدف دسترسی آسان به مسئولان و تسهیل در امر پاسخگویی، یکصدمین برنامه ملاقات مردمی رئیس سازمان جهاد ‌کشاورزی استان قزوین با کشاورزان، بهره‌برداران و تولیدکنندگان این بخش، صبح امروز برگزار و به مشکلات آن‌ها رسیدگی شد.

یکصدمین برنامه ملاقات عمومی با رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، صبح امروز سه‌شنبه ۴ آبان ماه ۱۴۰۰، یکصدمین ملاقات مردمی ‌فاطمه خمسه ریاست سازمان، با بهره‌برداران بخش کشاورزی استان در ‌جهت رسیدگی مستقیم به مطالبات مردمی و حل مسائل و رفع مشکلات موجود برگزار شد و ریاست سازمان ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعه کنندگان و استماع اظهارات و درخواست‌های آنان، دستورات لازم را در مورد درخواست هر یک از مراجعین صادر کردند.

در این ملاقات مردمی، موضوعات مربوط به اراضی زراعی و باغی، گلخانه، مباحث مرتبط با امور آب و خاک از سوی مراجعه کنندگان مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفت.

گفتنی است، ملاقات عمومی با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به طور مستمر ‌سه شنبه هر هفته برگزار می‌شود‌ و شهروندان محترم می‌توانند جهت درخواست و تعیین وقت ملاقات با شماره تلفن ۳۳۳۳۵۰۴۱ داخلی ۲۶۴  تماس بگیرند و یا به صورت حضوری به واحد روابط عمومی سازمان واقع در قزوین، چهار راه عمران، ساختمان سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، طبقه دوم، اتاق ۲۱۱ مراجعه کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید