Iranian Agriculture News Agency

یک مقام مسئول خبر داد:

یک تغییر کاربری غیر مجاز وسیع در اراضی اقلید تخریب شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اقلید گفت: یک مورد ساخت و ساز غیر مجاز وسیع به مساحت 40 هزار متر مربع در کت خلج شهرمیان از توابع بخش مرکزی این شهرستان قلع و قمع شد.

یک تغییر کاربری غیر مجاز وسیع در اراضی اقلید تخریب شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، سیدعلی آقا میرطالبی تصریح کرد: این تغییر کاربری غیر مجاز شامل دیوارکشی اراضی کشاورزی و ایجاد بیش از ۳۰ قطعه باغ شهری بود که پس از تخریب اعاده به وضع سابق شد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه اقدام مذکور با حکم و دستور مقام قضایی انجام شده است، اظهار کرد: صدور دستور صریح دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اقلید، همکاری نماینده دادستانی و نیروی انتظامی این شهرستان برای اجرای جکم جای تقدیر دارد.

به گفته وی؛ عملیات قلع و قمع مستحدثات غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهرستان اقلید با نظارت مستقیم مسئولین قضایی و انتظامی و کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان صورت گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اقلید با اشاره به اینکه صیانت از زمین های کشاورزی به عنوان بستر تولید محصولات زراعی و باغی یک وظیفه انکار نا پذیر جهاد کشاورزی است، ابراز کرد: کشاورزان از هر گونه تغییر کاربری بدون مجوز از جمله احداث بنا، دیوار کشی، فنس کشی، تفکیک و قطعه بندی در اراضی کشاورزی خودداری کنند. 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید