Iranian Agriculture News Agency

 فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام:

برگزاری یادواره ۱۴۱ شهید بخش سیوان

سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان : عشایر حامی نظام و انقلاب اسلامی هستند، عشایر از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون، تابلوی زیبایی از ایثار و از خودگذشتگی و شهادت طلبی را از خود نشان داده اند

برگزاری یادواره ۱۴۱ شهید بخش سیوان

به گزارش خبرنگار ایانا استان ایلام ، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع)استان ایلام، امروز جمعه (چهاردهم آبانماه ۱۴۰۰) در  مراسم یادواره بزرگ شهدای بخش سیوان در منطقه کنجانچم شهرستان مهران، اظهار کرد: عشایر همیشه درصف مقدم مبارزه و مقاومت بوده و هستند.
 
سردار «جمال شاکرمی » با بیان اینکه با اشاره به نقش عشایر استان ایلام بویژه عشایر بخش سیوان که در منطقه مرزی کولگ مستقر بودند در دفاع از کشور در آغاز جنگ تحمیلی، یادآور شد: اگر روزگاری در مناطق عملیاتی به همراه رزمندگان در دوران دفاع مقدس ایفای نقش کردند امروز نیز در جنگ اقتصادی ورود کرده و خدمات ارزنده ای را ارائه می کنند.

ایشان افزودند: این یادواره آغاز همراهی و همدلی مسئولان با مردم عزیز است که در مناطق مختلف استان برگزار شده و امیدواریم در سال آتی رزمایش چند نقطه ای در سایر مناطق استان و به صورت همزمان برگزار کنیم.

در این یادواره سردار نورالهی از فرماندهان دفاع مقدس به تشریح رشادت های رزمندگان و ایلات و طوایف پرداختند و خاطراتی از زمان جنگ برای حاضرین بیان داشتند.

شایان ذکر است، این یادواره با محوریت سپاه استان، سازمان بسیج عشایری استان و بنیاد شهید و مشارکت اداره کل امور عشایر استان برگزار شد.

در این مراسم جناب مهندس یاسمی مدیرکل امورعشایر وحاج آقا هاشمی نماینده ولی فقیه در امور عشایر،مهندس حاتمی حراست اداره کل و مهندس چترسحر امور تعاونیهای اداره کل نیز حضور داشتند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید