Iranian Agriculture News Agency

رئیس و اعضای کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی وارد شهرکرد شدند

رییس و اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با همراهی معاونین وزاری جهاد کشاورزی و نیرو ، نمایندگان استان، شامگاه چهارشنبه با استقبال معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان و جمعی از مدیران وارد شهرکرد شدند.

رئیس و اعضای کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی وارد شهرکرد شدند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس گفت:بررسی مشکلات حوزه آب، زراعت و دامپروری و باغبانی احصا می‌شود و به طور جد پیگیر موضوعات استان چهارمحال و بختیاری خواهیم بود .

محمدجواد عسکری چهارشنبه شب در بدو ورود اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی به استان در فرودگاه شهرکرد افزود: سفر اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در راستای سیاست کمیسیون کشاورزی انجام شده است.

وی اظهار داشت: این سفر در راستای نظارت میدانی و در راستای بررسی مطالبات به حق کشاورزان برگزار می‌شود تا  مشکلات احصا و برای رفع آنها برنامه‌ریزی شود.

عسکری به ارزیابی مشکلات در خصوص نهادهای دامی و کشاورزی اشاره کرد و گفت: خدمت صادقانه در راستای نظارت ارائه می‌شود.

به گزارش ایانا، چهارمحال و بختیاری از چهارشنبه شب ۱۲ آبان‌ماه میزبان اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس است.

 اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی به همراه تعدادی از معاونان وزرا در حوزه جهادکشاورزی، نیرو، حفاظت محیط‌زیست به مدت ۲ روز به بررسی مسایل حوزه آب، کشاورزی و دامپروری استان خواهند پرداخت.

در این سفر ۲ روزه تمام اعضای کمیسیون به حوزه‌های انتخابی استان سفر خواهند کرد و از نزدیک از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این حوزه‌ها آشنا و تنش‌های آبی در استان و همچنین با تنش‌های حوزه محیط زیست، جنگل و مرتع، حوزه سدها و تالاب‌های استان و طرح‌های حوزه کشاورزی و دامپروری و محیط زیست آشنا خواهند شد.

اعضای این کمیسیون با بازید از این طرح‌ها با چالش‌ها و فرصت‌های استان آشنا در پایان سند سفر نیز در استان تدوین و تنظیم خواهد شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید