Iranian Agriculture News Agency

لطفی پور اعلام کرد:

۱۳ هزار و ۴۰۰ بهره‌بردار از تسهیلات بخش کشاورزی در چهارمحال و بختیاری بهره‌مند شدند

معاون اعتباری مدیریت شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۳ هزار و ۴۰۰ بهره‌بردار از تسهیلات بخش کشاورزی در چهارمحال و بختیاری بهره‌مند شدند.

 ۱۳ هزار و ۴۰۰ بهره‌بردار از تسهیلات بخش کشاورزی در چهارمحال و بختیاری  بهره‌مند شدند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، حمید لطفی‌پور در نشست هماهنگی منابع تسهیلاتی بخش کشاورزی استان افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط در استان در زیربخش‌های مختلف مانند کشت‌های گلخانه‌ای، کشت گیاهان دارویی، صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی، شیلات، دام و طیور، دام عشایر، مکانیزاسیون کشاورزی، تولید بذور گواهی شده و طرح‌های گردشگری پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری در زمینه پرداخت اعتبارات و تسهیلات در حوزه کشاورزی در برخی بخش‌ها از جمله مکانیزاسیون کشاورزی و توسعه گلخانه رتبه اول تا چهارم را در کشور کسب کرده است.

لطفی‌پور به تامین ویژه توسعه طرح‌های گلخانه‌ای از محل منابع بانک اشاره کرد و افزود: استان در تحقق برنامه توسعه گلخانه رتبه نخست در کشور را دارد.

به گفته وی، ۹۲ درصد تسهیلات پرداختی این بانک در سالجاری در بخش کشاورزی است و ۸۰ درصد این میزان از محل منابع داخلی و اعتبارات داخلی بانک است که در راستای تثبیت اشتغال موجود، ایجاد اشتغال جدید، رونق تولید و افزایش سطح درآمد و زندگی روستاییان و کشاورزان پرداخت شده است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید