Iranian Agriculture News Agency

وزیر جهاد کشاورزی:

"حراست" باید هوشمندترین بخش در وزارت جهاد کشاورزی باشد

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اهمیت جایگاه و نقش حراست در صیانت از سرمایه های این وزارت، تاکید کرد: "حراست" باید هوشمندترین بخش در وزارت جهاد کشاورزی باشد.

"حراست" باید هوشمندترین بخش در وزارت جهاد کشاورزی باشد

به گزارش خبرنگار ایانا، سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در نشست مدیران حراست این وزارت که امروز برگزار شد، اظهار کرد: حراست یکی از جایگاه های بسیار مهم و حساس در وزارت خانه است و نگاه تشکیل دهندگان حراست، صیانت از سرمایه های انسانی بوده است.

وی با اشاره به این که ما سرمایه های انسانی داریم که حراست وظیفه دارد از آنها صیانت کند تا دچار آفت و سستی نشوند، تصریح کرد: شما نگهبان سرمایه های وزارت جهاد کشاورزی هستید و از اصلی ترین سرمایه جهاد کشاورزی صیانت می کنید به همین دلیل امین ترین افراد به این کار گمارده می شوند.

ساداتی نژاد با بیان این که نقش شما دیده بانی و رصد است که کار فوق العاده مهمی است و ما باید تمام ابزارهای مورد نیاز این دیده بانان را فراهم کنیم، گفت: حراست در کنار روسای سازمان ها و مدیران باشد و بدون ملاحظه، به عنوان حامی، امین و حافظ سلامت مجموعه ها وارد عمل شود.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به این که کارکنان وزارت جهاد کشاورزی از خدوم ترین پرسنل دولت به شمار می روند و روح جهادی در بدنه این وزارتخانه نفوذ دارد، بیان کرد: ۲۳ میلیون نفر اعضای جامعه کشاورزی در حوزه مسئولیت وزارت جهاد کشاورزی فعالیت می کنند و سیاستگذاری و برنامه ریزی در این بخش بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت: حراست باید قدرت تصمیم گیری، ریسک، شجاعت و شهامت را در مدیران تقویت کند.

ساداتی نژاد اظهار داشت: حراست باید با بهره گیری از ظرفیت دستگاه های نظارتی در استان ها در نظارت و بازاررسانی محصولات پروتئینی مانند مرغ به وزارتخانه کمک کند.

وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر این که حراست باید هوشمندترین بخش در وزارت جهاد کشاورزی باشد، تصریح کرد: دولت سیزدهم به فسادستیزی شناخته می شود و برای هویدا شدن آن باید حراست با قدرت در کنار مدیران باشد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید