Iranian Agriculture News Agency

بازدید از قشلاقات عشایر منطقه کولگ شهرستان مهران

با حضور مدیران کل حفاطت محیط زیست ، امور عشایر استان و فرماندهی مرزبانی مهران بازدید از قشلاقات عشایر منطقه کولگ شهرستان مهران صورت گرفت.

بازدید از قشلاقات عشایر منطقه کولگ شهرستان مهران

به گزارش خبرنگار ایانا در استان ایلام،  مدیران کل حفاظت محیط زیست ، امور عشایر استان و فرمانده مرزبانی شهرستان مهران به همراه کارشناسان مربوطه از قشلاقات منطقه کولگ بازدید کردند.

در این بازدید مهندسی یاسمی مدیرکل امور عشایری استان ایلام اظهار کرد: با عنایت به نزدیکی کوچه عشایر استان به ویژه منطقه عشایری کولگ که پذیرای بیش از ۱۶۵ خانوار عشایری است ، این اداره کل اقدامات مورد نیاز عشایر از جمله آبرسانی سیار، نگهداری و مرمت راه های عشایری، توزیع نهاده های دامی و .....در دست اقدام است و ابراز امیدواری کرد بتوان با برنامه ریزی های صورت گرفته خدماتی در خور عشایر استان ارائه کرد.

یاسمی افزود: در سال ۱۴۰۰ و از محل اعتبارات بند ه تبصره ۴ و در آینده نزدیک عملیات تامین آب شرب عشایر منطقه کولگ آغاز خواهد شد و عشایر این منطقه از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایداربهره مند خواهد شد.

در پایان این بازدید مدیرکل امور عشایری استان ایلام از حمایت و همکاری جناب آقای بسطامی نماینده  مردم در استان ، سردار سپهری فرمانده مرزبانی استان و دکتر ابدالی مدیرکل حفاظت محیط زیست ، دکتر احمدی مدیرکل منابع طبیعی استان و سایر مدیران کل در خصوص صدور مجوز لازم با توجه به ماهیت استراتژیک منطقه تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید