Iranian Agriculture News Agency

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور:

اجرای طرح جامع پدافند غیر عامل کشور در بودجه ۱۴۰۱پیگیری می‌شد

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: دستگاه‌های اجرایی استان ها باید اعتبارات لازم برای اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل را بررسی و اعلام کنند تا برای تصویب در بودجه ۱۴۰۱ پیگیری شود.

اجرای طرح جامع پدافند غیر عامل کشور در بودجه ۱۴۰۱پیگیری می‌شد

به گزارش خبر نگار ایانا در استان لرستان؛ سردار "مهدی رحیمی" روز شنبه در جلسه پدافند غیرعامل شیلات لرستان افزود: برای هر استان یک طرح جامع پدافند غیرعامل تعریف و کل دارایی های هر استان احصا شده است.

وی ادامه داد: لرستان در این خصوص پیشرو بود و کل مطالب مربوط به تهدیدات، آسیب پذیری و مصون سازی استان در قالب طرح جامع پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه قرارگاه های زیستی، شیمایی و پرتوی در این طرح پیش بینی شده است تصریح کرد: هر سال برنامه هایی از این طرح عملیاتی و اجرایی می شود که طرح لرستان به دستگاه ها ابلاغ و امسال ۱۰ برنامه در بحث زیرساخت ها پیش بینی شده است.

رحیمی گفت: باید امسال هر دستگاه برای سال ۱۴۰۱ پیش بینی و اعلام اعتبار کند تا در بودجه سال آینده دنبال شود بنابراین سال بعد زمان سرعت در اجرای برنامه های طرح جامع خواهد بود که لرستان یکی از استان های پیشتاز در آماده کردن و بروز رسانی طرح جامع پدافند غیرعامل است.

وی با تاکید بر اهتمام جدی برای توسعه لرستان تصریح کرد: اهمیت پدافند غیرعامل، مصون سازی و کاهش آسیب ها،  با حمله سایبری به جایگاه های توزیع سوخت بیشتر احساس شده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید