Iranian Agriculture News Agency

مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان لرستان:

تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان پلدختر

مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان لرستان از عزم جزم این مدیریت برای اجرای احکام قضایی در برخورد با تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز و آزادسازی اراضی بخش کشاورزی و باغها در سطح شهرستان پلدختر خبر داد و گفت: یک مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در روستای چمگردله از بخش مرکزی قلع‌وقمع شد.

تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان پلدختر

به گزارش خبرنگار ایانا در استان لرستان؛ بهرام میر دریکوند با تاکید بر حفاظت از اراضی کشاورزی و باغها گفت: بارها تذکر داده‌ایم که در زمینهای کشاورزی هیچ گونه تغییر کاربری بدون مجوز صورت نگیرد چرا که اموال خود افراد از بین می رود.

مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان لرستان گفت: این تخریب‌ در چهارچوب اجرای احکام قطعی دادگاه و با دستور دادستان در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، با حضور نماینده دادستان، نیروی انتظامی و کارشناسان اداره امور اراضی شهرستان پلدختر انجام شد.

بهرام میر دریکوند در پایان گفت: تلاش‌های این مدیریت برای کوتاه کردن دست متصرفان از بستر تولید غذای مردم با جدیت ادامه دارد و از همشهریان عزیز درخواست می‌شود هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز را به سامانه ۱۳۱  سازمان امور اراضی کشور اطلاع‌رسانی و گزارش کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید