Iranian Agriculture News Agency

استاندار قزوین مطرح کرد:

استان قزوین در بخش صنعت دام و طیور در وضعیت مطلوبی قرار دارد

استاندار قزوین در همایش اتحادیه مرغداران استان قزوین که بعداز ظهر امروز در تاکستان برگزار شد، گفت: با تدابیری که اتخاذ شد امروز در شرایط مطلوب قرار داریم و همکاری بین مدیران استان و تولیدکنندگان در بخش صنعت دام و طیور خوب بوده و ثمرات زیادی را برای استان داشته است.

استان قزوین در بخش صنعت دام و طیور در وضعیت مطلوبی قرار دارد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین افزود: باید دست به دست هم داده و با همکاری هم از سختی‌ها عبور کنیم، از تولید کنندگان طیور انتظار داریم اجازه ندهند در این زمنیه رانت ایجاد شود؛ چرا که در صورت آلوده شدن، آسیب وارد شده دیر یا زود به سایر بخش‌ها نیز تاثیرگذار خواهد بود و همه آسیب خواهند دید.

این مقام مسئول اضافه کرد: در واقع نباید برای افزایش منافع شخصی اجازه رانت و افزایش قیمت‌ها داده شود، همچنین ممکن است منجر به قاچاق شود، از این رو نباید اجازه داد در حوزه اقتصادی در این وضعیت قرار بگیریم.

استاندار قزوین ادامه داد: ما در کنار تولید کنندگان قرار داریم و سعی می‌کنیم تا روزی که هستیم اقداماتی را انجام دهیم که در کنار مدیریت منطقی و تامین منافع مردم، منافع تولید کننده نیز تامین شود.

وی بیان کرد: ادعا نمی‌کنیم که شرایط در قزوین در حد مطلوب و عالی قرار دارد؛ اما قزوین در مقایسه با سایر استان‌های کشور در زمینه‌های مختلف جزء استان‌های برتر قرار دارد و امیدواریم فضای همدلی و همکاری موجود در استان ادامه داشته باشد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید