Iranian Agriculture News Agency

برگزاری جلسه صدور حواله الکترونیکی کود شیمیایی در بخش صمصامی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوهرنگ از برگزاری جلسه صدور حواله الکترونیکی کود شیمیایی با حضورمسولان شهرستانی و کارشناسان پهنه در محل مرکز جهاد صمصامی خبرداد.

برگزاری جلسه صدور حواله الکترونیکی کود شیمیایی در بخش صمصامی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، مسلم پرویزی بابادی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوهرنگ از برگزاری جلسه صدور حواله الکترونیکی کود شیمیایی با حضور بخشدار و اعضای شورای اسلامی و دهیاران بخش صمصامی، رئیس جهاد بخش صمصامی،  رئیس اداره بهبود تولیدات گیاهی جهاد کوهرنگ و کارشناسان ناظر پهنه در محل مرکز جهاد صمصامی خبرداد.

 وی افزود: لزوم ثبت صحیح بهره برداران بخش کشاورزی در سامانه پهنه بندی شاه کلید اصلی موفقیت در توزیع بدون حاشیه کود شیمیایی در شهرستان است.

همچنین  خسروی بخشدار صمصامی هم ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه جهاد کشاورزی به خاطر توزیع عادلانه کود شیمیایی در سال گذشته،  از شوراهای اسلامی و دهیاران روستاها خواستند که همکاری لازم را با مرکز جهاد صمصامی و کارشناسان ناظر پهنه این بخش داشته باشند.

 نصیری رئیس جهاد صمصامی هم ضمن تشکر از تعامل خوب شوراهای اسلامی روستاهای بخش، هماهنگی بین شورا و کارشناسان ناظر پهنه را جهت ثبت تمام بهره برداران در سامانه پهنه بندی جهت توزیع عادلانه نهاده های کشاورزی را خواستار شد.

در پایان نیز قنبری رئیس اداره بهبود تولیدات گیاهی شهرستان مراحل صدور حواله الکترونیکی را برای شوراهای اسلامی و دهیاران شرح دادند و بیان کرد: توزیع کود به این روش از هفته آینده در شهرستان آغاز خواهد شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید