Iranian Agriculture News Agency

از چهارشنبه پنجم آبان ماه؛

چهارمین نمایشگاه بین المللی خرما در شیراز برگزار می شود

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: چهارمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی خرما، فرآوری، صنایع وابسته و مکانیزاسیون نخلستان در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی این استان آغاز به کار می کند.

چهارمین نمایشگاه بین المللی خرما در شیراز برگزار می شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، علیرضا واحدی پور تصریح کرد: نمایشگاه مذکور با شعار "تولید، اشتغال و صادرات پایدار با توسعه زنجیره ارزش و کشاورزی قراردادی" از روز چهارشنبه پنجم آبان ماه با حضور حدود 70 شرکت داخلی از 15 استان و نمایندگانی از کشورهای پاکستان، روسیه و افغانستان برگزار می شود.

به گفته وی؛ هیئت های تجاری از کشورهای پاکستان، افغانستان، قزاقستان، هند، روسیه و عمان نیز حضور دارند.

او اظهار کرد: در حاشیه این نمایشگاه نخستین نمایشگاه عکس و اولین رویداد شناسایی نیازهای فناورانه (مهندسی معکوس؛ Reverse Pitch) برای شرکت های استارت آپی و فناورانه  در حوزه خرما، فرآوری و صنایع مرتبط برگزار می شود.

این مقام مسئول افزود: وبینار، سمینار و نشست های تخصصی با رایزنان تجاری و تاجرانی از کشورهای بازار هدف صادراتی، از دیگر برنامه های جانبی نمایشگاه بین المللی خرما است.

واحدی پور به ضرورت حفظ سلامت بازدیدکنندگان و جلوگیری از ازدحام جمعیت در محل نمایشگاه گریزی زد و ابراز کرد: به همت شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس واقع در شهرک گلستان شیراز، سامانه برخط صدور بلیت رایگان بازدید از این نمایشگاه راه اندازی شده و بازدید صرفا با تهیه بلیت امکان‌پذیر است.

وی اضافه کرد: شیوه دریافت بلیت این نمایشگاه کاملاً رایگان بوده و متقاضیان می‌توانند برای دریافت آن به وب‌سایت شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس به نشانی www.farsfair.ir مراجعه کنند.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بیان کرد: کارشناسان با تجربه و خبره این سازمان در زمان برپایی نمایشگاه در غرفه ای در سالن نرگس حضور دارند و به بازدیدکنندگان مشاوره علمی، فنی، تخصصی و اداری را ارائه می دهند.

چهارمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی خرما، فرآوری، صنایع وابسته و مکانیزاسیون نخلستان از روز چهارشنبه پنجم تا شنبه هشتم آبان ماه از ساعت 16 الی 21:30 در سالن های سرو، بهار و نرگس از مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس پذیرای بازدیدکنندگان است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید