Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی خرامه عنوان کرد:

نیروی انسانی متخصص لازمه گذر از کشاورزی سنتی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرامه با تاکید بر اینکه بهره گیری از نیروی انسانی متخصص و متعهد برای گذر از کشاورزی سنتی ضروری است، گفت: در حال حاضر 28 نفر از بسیجیان بومی و دانش آموخته کشاورزی در طرح بسیج همگام با کشاورز این شهرستان فعال شده اند.

نیروی انسانی متخصص لازمه گذر از کشاورزی سنتی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، ایرج دهقانی با اشاره به ضرورت بهره گیری از ظرفیت یاوران تولید ابراز کرد: حضور مهندسین کشاورزی بسیجی در برنامه های آموزشی و ترویجی کشاورزی، نوید بخش ارتقاء تولید در مزارع شهرستان خرامه است.

به گفته وی؛ یاوران تولید به عنوان حلقه انتقال دهنده دانش کاربردی از مراکز تحقیقاتی به عرصه تولید بخش کشاورزی، امکان بهره مندی حداکثری از دانش محققان، برای افزایش عملکرد محصولات راهبردی را فراهم می سازند.

دهقانی با بیان اینکه طرح بسیج همگام با کشاورز مکمل طرح جامع پهنه بندی است، تصریح کرد: تعامل و همکاری فعالان این دو حوزه سرعت دستیابی به اهداف نظام نوین ترویج را تسریع می کند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرامه بهبود اقتصاد و معیشت مردم را دغدغه اصلی وزرات جهاد کشاورزی خواند و اظهار امیدواری کرد، با عملیاتی شدن این طرح و خدمت رسانی به جامعه کشاورزان و دامداران به تولید پایدار دست یابیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید