Iranian Agriculture News Agency

استودیو کشاورز فرصتی برای معرفی توانمندیها و پتانسیلهای کشاورزی آذربایجان شرقی

راه اندازی استودیو کشاورز در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی

با هدف تسهیل ارتباط بخش کشاورزی با عموم مردم، استودیو کشاورز به عنوان زیرمجموعه شبکه برکت در استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.

 راه اندازی استودیو کشاورز در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی

با هدف تسهیل ارتباط بخش کشاورزی با عموم مردم، استودیو کشاورز به عنوان زیرمجموعه شبکه برکت در استان آذربایجان شرقی با حضور اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی،  علی اکبر مویدی رئیس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی وزارت جهادکشاورزی، حجت الاسلام والمسلمین مجید نجفی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان و مدیران بخش کشاورزی افتتاح شد.

 مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی گفت: در راستای ایجاد ارتباط موثر آموزش وترویج با عرصه تولید و بهره برداران بخش کشاورزی، معرفی پیشگامان ، کشاورزان پیشرو و نخبگان بخش کشاورزی، انتقال یافته‌های تحقیقاتی، تسریع و تسهیل دسترسی مجازی به منابع علمی و تجربی، شبکه استانی برکت در بستر استودیو کشاورز و به صورت مجازی راه اندازی شد.

 آیت الله عبادپور با بیان اینکه در این استودیو کار تهیه، ضبط و پخش برنامه‌های کارشناسی بخش کشاورزی برای مدیران، کارشناسان، واحدهای تولیدی و بهره برداران صورت می پذیرد ادامه داد: از طریق این شبکه آموزشهای ترویجی بصورت آنلاین و پخش برنامه‌های ضبط شده از طریق فضای مجازی و نرم افزار «تاک» در اختیار همگان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به این‌که مخاطبین ما از طریق کامپیوتر شخصی و یا تلفن‌های هوشمند اندروید می‌توانند نرم‌افزار تاک را نصب کرده و برنامه‌های ما را ببینند، بیان کرد: هرکس در هر نقطه در استان و کشور می‌تواند برنامه‌های ما را از طریق این نرم‌افزار دریافت کند.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان تأکید کرد: همچنین برنامه‌های استودیو کشاورز از طریق شبکه آموزش تحت عنوان شبکه برکت، در طول هفته پخش خواهد شد، که برای استان چند ساعت در هفته اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه برای عبور از کشاورزی سنتی به سمت کشاورزی مدرن نیازمند ارتقاء دانش و انتقال یافته ها به مزارع کشاورزان هستیم ادامه داد: استودیو کشاورز زیرساختی است که می تواند در دستیابی به این امر کمک کننده باشد.

گفتنی است بهره برداران بخش کشاورزی، کارشناسان و علاقمندان برای دریافت برنامه های شبکه برکت آذربایجان شرقی و تولیدات استودیو کشاورز آذربایجان شرقی در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته ازساعت ۹:۳۰  لغایت ۱۱صبح ازطریق آدرس اینترنتی (http://vc.areeo.ac.ir/ch/pbarkat6) و انتخاب گزینه میهمان و یا از طریق اپلیکیشن تاک : شبکه تلویزیون اینترنتی کشاورزی - شبکه های برکت استانی - برکت 6 آذربایجان شرقی اقدام نمایند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید