Iranian Agriculture News Agency

ثبت 230 فرصت شغلی جدید در بخش کشاورزی ارسنجان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان گفت: در نیمه نخست سال جاری زمینه ایجاد 230 فرصت شغلی جدید در بخش کشاورزی این شهرستان فراهم شده است.

ثبت 230 فرصت شغلی جدید در بخش کشاورزی ارسنجان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، سید ناصر حسینی خرمی با بیان اینکه در مدت مذکور قریب به صد در صد سهمیه ابلاغی ایجاد اشتغال در حوزه کشاورزی این شهرستان محقق شده است، تصریح کرد: اشتغال ایجاد شده شامل 16 فرصت شغلی دائم و 214 مورد اشتغال موقت است.

وی با اشاره به بروز پدیده خشکسالی و گرایش بهره برداران به تولید محصولات با نیاز آبی کم و  توسعه کشت گلخانه ای، اظهارکرد: زیر بخش باغبانی با 126 فرصت شغلی بالاترین سهم اشتغالزایی را به خود اختصاص داده است و زیر بخش امور فنی و زیربنایی با ایجاد 19 فرصت شغلی جدید در رتبه بعدی قرار گیرد.

به گفته حسینی خرمی؛ دو بخش زراعت و مکانیزاسیون کشاورزی را از دیگر حوزه های مهم و کلیدی در اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری در بخش کشاورزی ارسنجان عنوان کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان ابراز کرد: سرمایه گذاری در زمینه توسعه زنجیره ارزش و  صنایع تبدیلی و تکمیلی محصولات زراعی و باغی  به ویژه انار و گوجه فرنگی می تواند نقش ویژه ای در رشد اشتغال و رونق تولید این شهرستان ایفا کند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید