Iranian Agriculture News Agency

انتقال 42 فرایند تعاون روستایی به سامانه شفافیت

مدیر مرکز ارتباطات، امور مجلس و استان‌های سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: 42 فرایند در سازمان مرکزی تعاون روستایی وجود دارد که بنا است در راستای شفاف‌سازی به سامانه شفافیت منتقل شود.

انتقال 42 فرایند تعاون روستایی به سامانه شفافیت

به گزارش خبرنگار ایانا، علیرضا جاوید عربشاهی مدیر مرکز ارتباطات، امور مجلس و استان‌ها در جمع خبرنگاران گفت: 42 فرایند در سازمان مرکزی تعاون روستایی وجود دارد که بنا است در راستای شفاف‌سازی به سامانه شفافیت منتقل شود.

 وی ادامه داد: در حکم وزیرجهاد کشاورزی برای مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران بحث توسعه تعاونی‌ها مطرح‌شده که باید برای توسعه کیفی با استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان از جمله بسته‌بندی، برندینگ استفاده کنیم.

مدیر مرکز ارتباطات، امور مجلس و استان‌های سازمان مرکزی تعاون روستایی با اشاره به اینکه با آمدن ویروس کووید 19 بسیاری از کسب‌وکارها الکترونیکی شده است، گفت: در این رابطه ما نیز می‌توانیم خیلی از مراکز فروش را الکترونیکی کنیم.

وی با اشاره به مشکلات خرید دیرهنگام محصولات توسط تعاون مرکزی روستایی در گذشته، گفت: تهیه تقویم کشاورزی و راه‌اندازی آن توسط تعاون مرکز روستایی می‌تواند به این مهم کمک کند.

به گفته وی، با اجرای تقویم کشاورزی بی‌برنامگی‌ها در خریدهای تضمینی کاهش می‌یابد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به راه‌اندازی سامانه سوت‍زنی در سازمان تعاون روستایی اشاره کرد و گفت: این سامانه می‌تواند با اعلام تخلفات در بخش‌های مختلف به ما کمک کند تا ضمن اطلاع از مشکل به وجود آمده با آن مقابله کرده و مسئله را حل کنیم.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید