Iranian Agriculture News Agency

بلالی خبر داد:

رونمایی از سند نقشه راه مدیریت پایدار خاک و آب در روز جهانی خاک

دبیر هفدهمین کنگره علوم خاک ایران از رونمایی از سند نقشه راه مدیریت پایدار خاک و آب در روز جهانی خاک خبر داد.

رونمایی از سند نقشه راه مدیریت پایدار خاک و آب در روز جهانی خاک

محمد رضا بلالی، دبیر هفدهمین کنگره علوم خاک ایران و چهارمین همایش ملی مدیریت آب در مزرعه در گفتگو با خبرنگار ایانا با اشاره به انتشار پیش نویس سند نقشه راه مدیریت پایدار خاک و آب در آخرین روز برگزاری کنگره، گفت: در مجموع 3 روز برگزاری «هفدهمین کنگره علوم خاک ایران و چهارمین همایش ملی مدیریت آب در مزرعه» نقشه راه مدیریت پایدار خاک و آب حاصل از هفدهمین کنگره علوم خاک ایران  منتشر خواهد شد.

وی ادامه داد: نقشه راه مدیریت پایدار خاک و آب حاصل از هفدهمین کنگره علوم خاک ایران تا 15 آبان برای تجمیع اظهارنظر در معرض عموم کارشناسان، اساتید و سایر ذی نفعان قرار می گیرد و پس از اصلاح، نهایتا  منتشر خواهد شد.

 به گفته وی؛ سند نقشه راه مدیریت پایدار خاک و آب در روز جهانی خاک رونمایی می شود.

گفتنی است هفدهمین کنگره علوم خاک ایران و چهارمین همایش ملی مدیریت آب در مزرعه، 26 الی 28 مهرماه 1400، توسط موسسه تحقیقات خاک و آب، انجمن علوم خاک ایران و معاونت آموزش و ترویج سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است در این کنگره دو سخنران از کشور دانمارک و کرواسی و همچنین از سازمان خواروبار کشاورزی ملل متحد (فائو) در  زمینه مدیریت پایدار خاک و آب، مدیریت پایدار خاک در شرایط شور و تنوع زیستی و زیست فناوری خاک سخنرانی خواهند کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید