Iranian Agriculture News Agency

از تاریخ 25 الی 26 مهرماه انجام می شود؛

برگزاری کارگاه آموزشی مشترک ایران و فائو در وزارت جهاد کشاورزی

کارگاه آموزشی مشترک آشنایی با ظرفیت ها و پتانسیل های فنی فائو در راستای توسعه همکاری های دولت جمهوری اسلامی ایران و سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد از تاریخ 25 الی 26 مهرماه در سالن نعمتی جم وزارت جهاد کشاورزی برگزار می شود.

برگزاری کارگاه آموزشی مشترک ایران و فائو در وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا، کارگاه آموزشی مشترک آشنایی با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فنی فائو در راستای توسعه همکاری‌های دولت جمهوری اسلامی ایران و سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد از تاریخ ۲۵ الی ۲۶ مهرماه در وزارت جهاد کشاورزی برگزار می‌شود.

در این کارگاه تهیه و تدوین سند پروژه و چگونگی اجرای پروژه‌های فنی فائو و برنامه‌های سازمان فائو در جهت پیشبرد اهداف وزارت جهاد کشاورزی ارائه خواهد شد.

علیمراد سرافرازی مدیرکل دفتر امور بین الملل و سازمان‌های تخصصی وزارت جهاد کشاورزی در این جلسه ضمن تشکر از دفتر فائو در ایران برای برگزاری این کارگاه آموزشی، گفت: در جلسه‌ای که با نمـاینـده فـائـو در ایـران برگزار شد مقرر شد در جلسه ای با حضور نمایندگان واحدهای تابعه وزارت جهاد کشاورزی که اقدام به تدوین پروژه های مرتبط با فائو می نمایند، پتانسیل‌های این سازمان تخصصی توسط دفتر فائو در وزارت جهاد کشاورزی تشریح شود. بدیهی است در آینده جلسات مشابهی با سایر سازمان‌های تخصصی که با کشورمان تشکیل خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید