Iranian Agriculture News Agency

توسط بانک کشاورزی؛

دامدار کارت برای دامداران کشور صادر می شود

مدیر عامل بانک کشاورزی گفت: بر اساس دستور وزیر جهاد کشاورزی، تا هشت روز آینده، دامدار کارت طراحی و در قالب آن تسهیلات سرمایه در گردش به دامداران اعطاء می شود.

دامدار کارت برای دامداران کشور صادر می شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، روح اله خدارحمی در حاشیه سفر به استان فارس به همراه هیئت دولت ابراز کرد: در سال گذشته برای خدمت به کشاورزان کشور ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در قالب کشاورز کارت با نرخ مشارکت ۱۲ درصد برای ۵۰ هزار نفر صادر شد.

وی افزود: لازمه استفاده مجدد از کشاورز کارت، تسویه حساب است و در غیر اینصورت این کارت از حیز انتفاع خارج می شود.

خدارحمی با اشاره به اینکه در زمینه امهال مطالبات کشاورزان همه مصوبات قانونی از جمله بند (خ) تبصره ۳۳ قانون برنامه، بند (ل) تبصره ۱۶ قانون بودجه و تبصره ۳۵ اجرا شده است، اضافه کرد: در سال جاری نیز اگر کشاورزان ۲۰ درصد از بدهی شان در قالب بخشنامه امهال بپردازند می توانیم دوباره تقسیط کنیم.

او افزود: دولت مصوبه ای در زمینه امهال بدهی کشاورزان خسارت دیده از خشکسالی و سرمازدگی دارد که منتظریم دستورالعمل اجرایی آن به ما ابلاغ شود.

مدیرعامل بانک کشاورزی اظهار کرد: در نیمه اول امسال در زمینه تأمین ماشین‌ ها و مکانیزاسیون کشاورزی و همینطور بذور گواهی شده تسهیلات خوبی برای کشاورزان فراهم کردیم و کما فی سابق در زمینه توسعه گلخانه ها، کاشت و فرآوری گیاهان دارویی تسهیلات خوبی پرداخت می نماییم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید