Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی ساری خبر داد:

جوجه ریزی 12 میلیون قطعه ای در ساری/تولید 42 هزار تنی گوشت سفید

مدیر جهاد کشاورزی ساری از صدور 586 مجوز جوجه ریزی در سامانه سماسط و جوجه ریزی 12 میلیون و 230 هزار قطعه ای در این شهرستان خبر داد.

جوجه ریزی 12 میلیون قطعه ای در ساری/تولید 42 هزار تنی گوشت سفید

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، رضا پورفلاح از صدور 586 مجوز جوجه ریزی از ابتدای امسال تاکنون، در شهرستان ساری خبر داد  و گفت: در این بازه زمانی مجوز برای جوجه ریزی 12 میلیون و 230 هزار قطعه جوجه صادر شد که 11 میلیون و 650 هزار قطعه جوجه ریزی انجام شد.

این مسؤول با اشاره به اینکه 295 واحد مرغداری گوشتی مجاز در این شهرستان وجود دارد که سال گذشته با تولید 41 هزار تن گوشت سفید نقش به سزایی در تامین سبد خانوار در استان مازندران و استانهای همجوار داشتند، گفت: پیش بینی می شود تا پایان امسال 42 هزار تن گوشت سفید در این شهرستان تولید و روانه بازارهای مصرف شود.

پورفلاح با بیان اینکه اطلاعات دقیق مجوز صادر شده و میزان جوجه ریزی در مرغداری های گوشتی و ورودی به کشتارگاه ها برای جلوگیری از عرضه خارج از شبکه بررسی می شود تا قیمت فروش آن از قیمت مصوب 24 هزار و 900 تومان به ازای هر یک کیلوگرم فراتر نرود، خاطرنشان کرد: تاکنون 10 میلیون و 718 هزار قطعه مرغ برای ارسال به کشتارگاه با سن متوسط 48 روز گواهی تخلیه صادر شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید