Iranian Agriculture News Agency

بزرگداشت هفته ملی کودک با محوریت ماهی غذای سلامت در استان آذربایجان شرقی

ویژه برنامه بزرگداشت هفته ملی کودک با حضور پرشور کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها با محوریت ماهی غذای سلامت در تبریز برگزار شد.

 بزرگداشت هفته ملی کودک  با محوریت ماهی غذای سلامت در استان آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، این مراسم در مجتمع کانون  پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز با حضور جمعی از مسئولین و مدیران استانی، اعضای کانونی و با مشارکت مدیریت شیلات، سازمان بهزیستی و سازمان آب منطقه ای استان  با اجرای برنامه‌های متنوع و جذاب برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با تبریک هفته ملی کودک از اینکه امکان حضور محدود کودکان و نوجوانان به جهت شیوع ویروس کرونا مهیا گردیده است ابراز خوشحالی کرد و کودکان و نوجوانان را تقویت و ماهیت و فلسفه وجودی کانون عنوان نمود.

علی بینش با اشاره به اهمیت موضوع جذب شریک فرهنگی برای کانون تاکید کرد: تاکنون مجموعه‌هایی همچون سازمان آب منطقه‌ای استان و مدیریت شیلات وامور آبزیان استان به عنوان شریک فرهنگی، مشارکت‌های ارزشمندی را در راستای فرهنگ‌سازی و فرهنگ‌پذیری در بین مخاطبان کودک و نوجوان انجام داده‌اند.

در این مراسم از جمعی از کودکان موفق و برگزیده در فراخوان‌های هنری از جمله فراخوان مشترک با مدیریت شیلات استان  و همچنین از دو کودک تبریزی که پدر بزرگوار آنان از ایثارگران عرصه آسیب‌های اجتماعی است تقدیر گردید.

نمایشگاه آثار برگزیده هنری کودکان  با موضوع ماهی غذای سلامت در انتهای این مراسم در گالری مجتمع تبریز افتتاح و مورد بازدید شرکت کنندگان در مراسم قرارگرفت.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید