Iranian Agriculture News Agency

دستگاه نمونه‌بردار اتوماتیک گندم در خراسان شمالی نصب شد

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی از نصب و راه‌اندازی دستگاه نمونه بردار اتوماتیک در سیلوی دولتی ۵۵ هزار تنی این استان خبر داد.

دستگاه نمونه‌بردار اتوماتیک گندم در خراسان شمالی نصب شد

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان شمالی، سید جلال موسوی مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی اظهار داشت: نمونه بردار اتوماتیک توسط مهندسان جوان ایرانی طراحی و تولید شده است و با توجه به شعار سال، تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها و هماهنگی صورت پذیرفته با شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران دستگاه نمونه بردار تهیه و در سیلوی دولتی نصب شد.

وی افزود: در این سیستم دستگاه نمونه برداری وارد محموله شده و با نیروی هیدرولیک تا کف محموله نفوذ می کند و پس از نمونه برداری از محموله غله (گندم) خارج می شود و به وسیله نیروی مکش غیر مستقیم نمونه به آزمایشگاه منتقل و امور مربوطه به استانداردهای نمونه برداری نیز در آزمایشگاه انجام می شود.

موسوی مدت زمان نمونه برداری توسط این دستگاه را ۲دقیقه اعلام کرد و گفت: با نصب و راه اندازی این دستگاه در سیلو ضمن کاهش زمان نمونه برداری، باعث یکنواختی و دقت در عملیات نمونه برداری نیز می شود.  

 مدیر کل غله وخدمات بازرگانی خراسان شمالی افزود: این دستگاه با  تخصیص اعتبار بیش از پنج میلیارد ریال در سیلوی دولتی خریداری و راه اندازی شده است.

موسوی اظهار کرد: صرفه جویی در زمان، هزینه و نیروی انسانی و افزایش دقت از دیگر مزایای دستگاه نمونه بردار اتوماتیک غلات است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید