Iranian Agriculture News Agency

"ساداتی نژاد" در جمع خبرنگاران:

وزارت جهاد کشاورزی از تقویت تعاونی‌ها در بخش کشاورزی حمایت می‌کند

وزیر جهاد کشاورزی گفت: اتاق تعاون ایران قرابت بیشتری با حوزه کشاورزی و دامپروری دارد و به تقویت تعاونی ها در بخش کشاورزی کمک خواهیم کرد تا نقش این بخش در حوزه کشاورزی و بازرگانی افزایش پیدا کند.

وزارت جهاد کشاورزی از تقویت تعاونی‌ها در بخش کشاورزی حمایت می‌کند

به گزارش خبرنگار ایانا، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه نشست صبحانه کاری با نمایندگان تشکل‌های صنایع غذایی و کشاورزی در اتاق تعاون ایران، درجمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز در خدمت زیرمجموعه های اتاق تعاون ایران بودیم تا دغدغه‌های این افراد شنیده شود.

وی افزود: تعاونی‌ها بخش بزرگی از حوزه اقتصاد کشور را شامل می‌شوند و در قانون اساسی هم جایگاه ویژه‌ای دارند اما با نقطه اوج ظرفیت خود در کشور فاصله دارند بنابراین اتاق تعاون باید تحرک بیشتری را داشته باشد و حوزه های سرمایه گذاری باید به این نهاد کمک کنند.

ساداتی نژاد تصریح کرد: اتاق تعاون ایران قرابت بیشتری با حوزه کشاورزی و دامپروری دارد و به تقویت تعاونی ها در بخش کشاورزی کمک خواهیم کرد تا نقش این بخش در حوزه کشاورزی و بازرگانی افزایش پیدا کند.

وی افزود: تعاونی ها می توانند توزیع ثروت بیشتری را در بین مردم انجام دهند و امیدواریم با نشست های پیش‌رو بخش تعاون نقش خود را در حوزه اقتصاد مقاومتی بیشتر از گذشته ایفا کند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید