Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی به مناسبت هفته نیروی انتظامی

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی در پیامی، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به جامعه بزرگ و سرفراز ناجا و نیروهای یگان حفاظت از اراضی کشاورزی و منابع طبیعی استان تبریک گفت.

پیام تبریک رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی به مناسبت هفته نیروی انتظامی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان شمالی، عبداله یوسفی، رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی در پیامی، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به جامعه بزرگ و سرفراز ناجا و نیروهای یگان حفاظت از اراضی کشاورزی و منابع طبیعی استان تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نیروی انتظامی هر کشوری مظهر اقتدار، نظم و امنیت آن کشور محسوب می شود، جایگاه و نقش نیروی انتظامی در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برکسی پوشیده نیست، از این رو هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردان جان برکفی که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه آنان زمیـنه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است.

سلامت و امنیت غذایی انسان‌ها نیز وابسته به بخش کشاورزی و به ‌تبع آن حفظ اراضی زراعی و باغی و ملی است؛ از این ‌رو برای بقا و حیات بشر نیاز است از این موهبت و سرمایه الهی مراقبت و محافظت شود . نیروهای فرماندهی یگان حفاظت از اراضی کشاورزی و اراضی ملی در استان نیزبه عنوان حافظان این مواهب الهی در راستای حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی و عرصه های طبیعی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز دراستان به صورت شبانه روزی تلاش می کنند.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و زحمات شبانه روزی جامعه بزرگ و سرفراز ناجا و نیروهای یگان حفاظت از اراضی کشاورزی و منابع طبیعی استان، هفته نیروی انتظامی را به جنابعالی و تلاشگران این عرصه در استان،تبریک و تهنیت عرض نموده سلامتی، سربلندی و توفیق روزافزونتان را در راه حفظ امنیت جامعه و خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

دکتر عبداله یوسفی

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید