Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی خبر داد:

الزام 662 تراکتور در آباده برای پلاک گذاری

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آباده گفت: 662 دستگاه انواع تراکتور در این شهرستان تنها تا پایان مهر ماه برای انجام مراحل شماره گذاری و دریافت پلاک انتظامی خود فرصت دارند.

الزام 662 تراکتور در آباده برای پلاک گذاری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، مهدی امینی با اشاره به تعداد 940 دستگاه تراکتور این شهرستان که تا کنون 278 دستگاه آن دارای پلاک هستند، تصریح کرد: از تعداد تراکتور های فاقد پلاک 400 دستگاه نسبت به مراجعه و تشکیل پرونده پلاک گذاری اقدام کرده اند.

این مقام مسئول با بیان اینکه 262 دستگاه از تراکتور های ناوگان مکانیزاسیون شهرستان آباده تا کنون برای شماره گذاری اقدامی نکرده اند و زمان باقی مانده محدود است، اظهار کرد: در صورت عدم مراجعه سهمیه سوخت این دستگاه ها قطع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه عملیات پلاک گذاری با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی، نمایندگی تعاونی تراکتورداران استان فارس در شهرستان آباده و مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان در حال اجرا است، ابراز کرد: شماره گذاری ماشین های کشاورزی یکی از ضروریات خدمت رسانی مطلوب در عرصه مکانیزاسیون کشاورزی است.

به گفته او؛ با پلاک گذاری ماشین های کشاورزی علاوه بر هویت بخشی و شناسنامه دار کردن این ماشین ها، از قاچاق سوخت و خروج سرمایه کشور جلوگیری به عمل می آید.

پلاک گذاری 176 دستگاه تراکتور در سال گذشته

مسئول مکانیزاسیون مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آباده گفت: در سال 1399 موفق به پلاک گذاری 176 دستگاه انواع تراکتور شده ایم و این در حالی است که از سال ۱۳۹۳ به بعد همه تراکتور‌های شرکت تراکتور سازی ایران، با پلاک از کارخانه خارج شده اند.

رضا عباسی علیا با تاکید بر اینکه تراکتور هایی که تشکیل پرونده داده اند به طور موقت در این فصل سهمیه سوخت دریافت می کنند، افزود: مالکین تراکتور هایی که تا کنون اقدامی نکرده اند به نمایندگی تعاونی تراکتورداران استان فارس در شهرستان آباده مراجعه کنند.

این کارشناس ابراز کرد: طرح پلاک گذاری ماشین های کشاورزی خود گردان در شهرستان آباده به صورت گسترده از ابتدای شهریور ماه گذشته آغاز شده است که مراتب آن اطلاع رسانی شده بود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید