Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی سردشت:

تشکیل اتاق اصناف کشاورزی در افزایش تولید محصولات تاثیر بسزایی دارد

مدیر جهاد کشاورزی سردشت گفت : تشکیل اتاق اصناف کشاورزی زمینه ساز حل بسیاری از مسائل و مشکلات موجود کشاورزان خواهد بود و در افزایش تولید محصولات تاثیر بسزایی دارد.

تشکیل اتاق اصناف کشاورزی در افزایش تولید محصولات تاثیر بسزایی دارد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، احمد علی پور در اولین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف کشاورزی افزود: با فعال کردن اتحادیه های کشاورزی و ساماندهی هدفمند این اتحادیه ها می توان ضمن برطرف نمودن بسیاری از مشکلات موجود در جوامع کشاورزی، اقدامات موثری را در خصوص قیمت گذاری محصولات کشاورزی، عرضه محصولات، برند سازی محصولات خاص هر منطقه انجام داد و با عرضه مستقیم محصول با قیمت مناسب و حذف واسطه ها، ضمن سوددهی به تولیدکنندگان، محصول با قیمت و کیفیت مناسبی در اختیار مصرف کننده نهایی قرار گیرد.

 علی پور در ادامه اظهار کرد: با توجه به سطح وسیع باغات شهرستان، در گام اول اتحادیه باغداران شهرستان ضروری است فعال شود.

 وی ابراز امیدواری کرد با بهره گیری از افراد با تجربه و کارآمد در راس امورات کشاورزی بتوان وضعیت کشاورزی شهرستان را به شیوه مناسبی ساماندهی کرد. 

علی پور همچنین ضمن اعلام آمادگی سازمان جهاد کشاورزی در اعطای زمین از عرصه های منابع طبیعی و نیز تسهیلات مناسب به اتحادیه باغداران جهت احداث واحد فرآوری و نگهداری میوه در شهرستان، تاکید کرد: نیاز است برنامه کاری و نقشه راه اتحادیه های کشاورزی در شهرستان به صورت مناسبی تدوین شود تا بر اساس این برنامه در راستای توسعه بخش کشاورزی در شهرستان حرکت کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید