Iranian Agriculture News Agency

پرونده ۲۴ طرح کشاورزی و صنایع وابسته به آن در قزوین مورد بررسی قرار گرفت

۲۴ طرح کشاورزی و صنایع وابسته به آن روز سه‌شنبه در کمیسیونی به ریاست فاطمه خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بررسی شد.

پرونده ۲۴ طرح کشاورزی و صنایع وابسته به آن در قزوین مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، این کمیسیون ظهر امروز در سازمان جهاد کشاورزی و با حضور فرزین بهنامی‌فر مدیرکل اقتصاد و دارایی استان، محسن قاسم زاده مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، فرامرز حریری‌مقدم رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان، مجید اسماعیلی معاون بهبود تولیدات گیاهی، حمیدرضا عزتی معاون بهبود تولیدات دامی، پرویز عبدی مدیر امور اراضی، آبرادات مصلایی مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد.

در این کمیسیون ابتدا ۱۱ طرح کشاورزی شامل بسته‌بندی زیتون، تولید کودهای آلی، گوسفند داشتی، مرغداری نیمچه گوشتی، احداث سیلوی گندم و پرورش گاو شیری و شترمرغ در مساحت ۱۵۱ هکتار از نظر منظر واگذاری اولیه و تمدید قرارداد در شهرستان‌های قزوین، البرز، آوج، آبیک و بویین زهرا بررسی شد.

همچنین در ادامه این کمیسیون، ۱۳ طرح وابسته به صنایع کشاورزی نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که عمده موضوعات مربوط به آن حول محور جانمایی و واگذاری بود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید