Iranian Agriculture News Agency

مدیر امور اراضی استان لرستان؛

حفظ کاربری اراضی کشاورزی ضامن امنیت غذایی است

مدیر امور اراضی استان لرستان گفت: حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی موجب تأمین امنیت غذایی، توسعه روستایی، توسعه صادرات و ارزآوری می‌شود و همچنین عاملی برای جلوگیری از فرسایش خاک و بروز سیلاب است.

 حفظ کاربری اراضی کشاورزی ضامن امنیت غذایی است

به گزارش خبر نگار ایانا در استان لرستان؛ بهرام میر دریکوند مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی لرستان در حاشیه تخریب ساخت و ساز غیر مجاز به صورت پی و دیوار کشی به طول ۳۰۰ متر در اطراف زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع  در منطقه نظام آباد فیال شهرستان بروجرد با اشاره به اقدامات جهاد کشاورزی در سال‌های اخیر برای حفظ کاربری اراضی کشاورزی و برخورد با متخلفان و تأکید بر آثار این اقدامات در افکار عمومی گفت: نباید توقف و خللی در ادامه این مسیر به وجود آید و با همکاری سایر ادرات و ارگان‌های دولتی ذی‌ربط حافظ اراضی کشاورزی خواهیم بود.

  مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی لرستان با اشاره به مشکلات موجود و تمایل مردم به توسعه شهرها و روستاها تصریح کرد: ما ملزم به اجرای قانون هستیم و بنا به قانون از ساخت‌وساز غیرمجاز جلوگیری می‌کنیم.

 میر دریکوند در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم با مساعدت و همکاری  دستگاه های ذیربط ، مالکان زمین‌های زراعی و باغی و همچنین اطلاع‌رسانی به‌موقع مردم و بهره‌برداران از طریق سامانه ۱۳۱ از وقوع جرم تغییرکاربری‌های غیرمجاز و تخریب اراضی کشاورزی توسط افراد سودجو جلوگیری کنیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید