Iranian Agriculture News Agency

دو میلیون لیتر سوخت بین کشاورزان میاندورود توزیع شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندورود از توزیع دو میلیون و 29 هزار لیتر سوخت سهمیه ای حمایتی بین کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.

دو میلیون لیتر سوخت بین کشاورزان میاندورود توزیع شد

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، سید اسماعیل علوی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندورود گفت: 6 ماهه نخست امسال دو میلیون و 29 هزار و 151 لیتر سوخت سهمیه‌ای یارانه‌دار با نرخ دولتی بین کشاورزان و بهره‌برداران شهرستان میاندورود توزیع شد.

وی با بیان اینکه از این مقدار سوخت، یک میلیون و 979 هزار و 66 لیتر نفتگاز و 50 هزار و 85 لیتر نفت سفید بود، اضافه کرد: این مقدار سوخت برای انجام عملیات زراعی کاشت ، داشت و برداشت محصولات زراعی و باغی، مرغداری ها، دامداری ها، صنایع تبدیلی و تکمیلی و سایر بخش های کشاورزی بین بهره برداران توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندورود خاطرنشان کرد: بر ‌اساس قانون متقاضیان مطابق با جداول توزیع سوخت و با توجه به شرایط و متناسب با ماه‌های سال با ثبت‌نام در سامانه تجارت آسان و تائید مدیریت جهاد کشاورزی برای دریافت سوخت به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی معرفی می‌شوند.

این مسؤول با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان بخش کشاورزی در فصل زراعی نباید پس از صدورحواله سوخت زمان طولانی را برای دریافت آن از شرکت های توزیع صرف کند، گفت: کشاورزان برای دریافت سوخت نفتگاز به این مدیریت مراجعه کنند تا پس از بررسی و ارجاع به شرکت پخش فرآورده های نفتی اقدامات لازم هرچه سریعتر انجام شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید