Iranian Agriculture News Agency

هدفگذاری اداره کل شیلات بر جهش تولید میگو در شهرستان آبادان

مدیر کل شیلات خوزستان، در ادامه نظارت های میدانی بر پیشرفت طرح ها و پروژه های شیلاتی، موانع و مشکلات آبزی پروران و صیادان در استان صبح امروز وارد شهرستان آبادان شد.

هدفگذاری اداره کل شیلات بر جهش تولید میگو در شهرستان آبادان

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، رئیس اداره توسعه میگو و آبزیان دریایی شیلات خوزستان، مدیر عامل اتحادیه پرورش دهندگان میگو آبادان و جمعی از پرورش دهندگان و مدیران مراکز تکثیر و فرآوری میگو در این شهرستان ایشان را همراهی کردند.

براساس این گزارش، این سفر یک روزه با هدف ایجاد جهش و رشد پایدار در تولید میگوی سال جاری، برنامه ریزی شده بود.

در همین راستا، بازدیدهای میدانی از مزارع پرورش میگو مجتمع تکثیر و پرورش میگو چوئبده آبادان و مراکز فرآوری در سطح شهرستان و اسکله صیادی اروند کنار به منظور بررسی موانع و مشکلات بهره برداران حلقه های مختلف صنعت تکثیر و پرورش میگو و آبزیان دریایی از اهم برنامه های مدیرکل شیلات استان و هیات همراه در این سفر یک روزه بود.

همچنین در ادامه این بازدیدها، دیدار صمیمانه با امام جمعه شهرستان چوئبده صورت گرفت و ایشان ضمن خیر مقدم و قدردانی از حضور مدیر کل و هیات همراه قول مساعدت و همکاری را در جهت حل مشکلات و موانع سد راه رشد و توسعه میگوی منطقه اعلام نمود.

در پایان این بازدیدها، جلسات هم اندیشی و گفتگوی مدیران در خصوص حل مشکلات صیادان و بهره بردارن برگزار شد و مدیر کل شیلات خوزستان پای صحبت صیادان نشست و ضمن ارزیابی شرایط موجود دستورات لازم را در خصوص رفع مشکل سوخت صیادان اروندکنار صادر نمود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید