Iranian Agriculture News Agency

وزیر جهاد کشاورزی در سفر دو روزه به استان ایلام:

استان ایلام در طرح‌های آبخیزداری و آبخوانداری پیشرو است

وزیر جهاد کشاورزی در جلسه شورای اداری شهرستان چرداول گفت: استان ایلام در طر‌های آبخیزداری و آبخوانداری پیشرو است.

استان ایلام در طرح‌های آبخیزداری و آبخوانداری پیشرو است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان ایلام ، سیدجواد ساداتی‌نژاد عصر امروز در پایان سفر خود به شهرستان چرداول و بازدید از پروژه‌های کشاورزی، دامداری و بررسی مسائل و مشکلات دامداران و عشایر استان ایلام در جلسه شورای اداری شهرستان چرداول حاضر و اظهار داشت:  استان ایلام در طرح‌های آبخیزداری و آبخوانداری پیشرو است.

وزیر جهاد کشاورزی، استان ایلام را غنی از منابع جنگلی و مرتع دانست و گفت: علاوه بر غنای منابع جنگلی و مراتع استان ایلام که خدادادی و نعمتی الهی است نگهداری و حفظ و حراست از این منابع هم توسط اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام نیز به خوبی انجام شده است.

وی افزود: امروز با تلاش اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام، استان ایلام، یکی از استان‌های موفق و پیشرو در طرح‌های آبخیزداری و آبخوانداری است.

وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد: تلاش‌های انجام شده و مدیریت جهادی که در ارتباط با مراتع و جنگل‌های استان ایلام صورت گرفته است قابل تقدیر است و وزارت جهاد کشاورزی نیز جهت استمرار این اقدامات جهادی و موفقیت حاصله اعتبارات ویژه نیز در نظر خواهد گرفت و جنگل‌ها و مراتع  غنی ایلام را جزء اولویت‌های خود قرار خواهیم داد.

 

 

انتهای پیام
  • احمدعلی محمدی ارسالی در

    بسیار خوب ولی جا دارد به کشاورزانی که در مناطق دور دست استان ایلام فعالیت آبخیزداری و آبخوانداری دارند توجه لازم بعمل آید تا ضمن توسعه شاهد رونق کشاورزی باشیم

دیدگاه تان را بنویسید