Iranian Agriculture News Agency

دیدار رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با خانواده های معظم شهدای جهادگر به مناسبت هفته دفاع مقدس

ارزش صبر و شکیبایی خانواده معزز شهدا کمتر از شهادت نیست

مادران و همسران شهدا، حماسه‌سازان عرصه صبر و ایثار در جامعه هستند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: مادران و همسران شهدا، حماسه‌‌سازان عرصه صبر و ایثار در جامعه می باشند .

ارزش صبر و شکیبایی خانواده معزز شهدا کمتر از شهادت نیست

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، اکبر فتحی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی همزمان با اولین روز هفته دفاع مقدس در دیدار با خانواده معظم شهیدان جهادگر شهید جواد سقای اسلامی و شهید یداله خازنی که آقای حاج حسین مردانلو مدیرعامل کانون سنگرسازان بی سنگر آذربایجان شرقی و مهندس یوسف شیخ زاده مرندی رئیس اداره امور ایثارگران سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی نیز حضور داشتند ضمن ارزشمند توصیف‌کردن حماسه ‌آفرینی شهیدان و خانواده‌های آنان افزود: ثمره خون شهدا در زندگی تمامی افراد جامعه به ویژه جوانان غیور متبلور است و ضرورت پاسداشت اندیشه‌های آنان بیش از همیشه احساس ‌می‌شود .

وی حرکت در مسیر شهادت و داشتن روحیه جهادی را دو عامل موفقیت در انتقال رمز استقامت و پایداری برای نسلهای کنونی و آینده در برابر دشمنان عنوان کرد و با بیان اینکه مکتب شهادت، تمام ابعاد سازنده‌ انسانی اعم از روحیه‌ خودباوری، ایمان، ایثار، شهامت، تواضع، خلوص، وقار و کرامت‌های ناب بشری را در بطن خود دارد، افزود: وصول این خصایل انسانی جز در گام نهادن در این مسیر، میسر نخواهد شد.

فتحی  با اشاره به اینکه خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران و جانبازان عرصه دفاع مقدس، سرمایه‌های بزرگ برای جامعه هستند تاکید کرد: احترام جامعه نسبت به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران نشان ‌دهنده پایبندی به ارزشهای ملی و مذهبی است و ضمن تجلیل از تربیت مذهبی و مکتبی این شهیدان، روایت زندگی این خانواده های مکرم و شهدای ارزشمندی که به انقلاب تقدیم نموده‌اند را درس بزرگی برای جامعه و به ویژه خدمت‌گزاران و مسئولین نظام دانست.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان این که صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است، گفت: مادران و همسران شهدا، حماسه‌سازان عرصه صبر و ایثار در جامعه بوده و ارزش این صبر و شکیبایی خانواده معزز شهدا کمتر از شهادت نیست و توانمندیهای داخلی در عرصه‌های گوناگون در پرتو همین رشادت ‌ها و مقاومت ‌ها به دست آمده است.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ ایثار، شهادت ، مجاهدت و حماسه در ایران اسلامی باید همیشه زنده بماند، افزود: عزت و اقتدار کشورمان به خاطر ایثار و شهادت است و دیدار با خانواده شهدا موجب می شود فراموش نکنیم ایثارگری این عزیزان بوده که ما در امنیت و عزت زندگی می کنیم.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در پایان این دیدارها با اهدای لوح های جداگانه ای از همسران و خانواده های جهادگر شهید یداله خازنی و جهادگرشهید جواد سقای اسلامی تجلیل نمود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید