Iranian Agriculture News Agency

مدیر کل تعاون روستایی فارس:

شبکه تعاون روستایی خدمات رسان به بخش کشاورزی

مدیرکل تعاون روستایی استان فارس با تاکید بر اینکه شرکت های تعاونی دستان خدمات رسان جهاد کشاورزی برای اجرای برنامه های راهبردی هستند، گفت: شبکه تعاون روستایی در نوک پیکان خدمات رسانی درگیر مسائل و مشکلات تولید کنندگان بخش کشاورزی بوده و حمایت از این قشر اثرگذار از مهمترین اهداف مجموعه تعاون روستایی است.

شبکه تعاون روستایی خدمات رسان به بخش کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، هدایت الله رحیمی در حاشیه نشست مشترک بررسی چالش های توزیع نهاده های دامی که با حضور احمد طمراسی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس برگزار شده بود، تصریح کرد: کشور در فشار اقتصادی است و بنا  بر مسائل و چالش هایی که در سطح ملی وجود دارد مشکلاتی  نیز ناخواسته در بخش دام وارد شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در 6 ماهه نخست سال جاری بالغ بر 120 هزار تن  نهاده دامی و خوراک دام یارانه‌دار توسط 32 شرکت تعاونی کشاورزی دامدران تحت پوشش در سطح استان فارس توزیع شده است، افزود: در شرایط این روز ها مشکلات را درک می کنیم و سهم‌خواهی را پسندیده ندانسته و بر خدمات‌دهی شرکت‌ها  به تولید کنندگان زیر بخش دام با حداقل هزینه ها تاکید داریم.

رحیمی ضمن ابراز امیدواری به اینکه شرایط حاضر پایدار نخواهد ماند، اظهار کرد: شبکه تعاون روستایی و اتحادیه دامداران به عنوان تسهیل گران خدمات رسانی وظیفه دارند نهاده ها را با قیمت مصوب، به وفور، بدون تاخیر و با کیفیت مناسب به دست دامداران برسانند.

در نشست مشترک بررسی چالش های توزیع نهاده های دامی با اتحادیه ها و شرکت های دامداران استان فارس که روز چهارشنبه سی و یکم شهریور ماه در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان فارس برگزار شد؛ معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی، مدیر کل پشتیبانی امور دام، مدیرکل دامپزشکی، رئیس سازمان نظام دامپزشکی و جمعی دیگر از مدیران استانی این ادارات نیز حضور داشتند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید