Iranian Agriculture News Agency

تدوین و اعلام برنامه های اجرایی سازمان در هفته دفاع مقدس

مشاور رییس سازمان و رییس اداره امور ایثارگران در تشریح برنامه های اجرایی در هفته دفاع مقدس این سازمان گفت: فضا سازی، سنگربندی و تبلیغات لازم در زمینه عملکرد و نقش جهاد سازندگی در جبهه ها در طول هفته دفاع مقدس از طریق برنامه های صدا و سیما، مطبوعات و نیز صدور بیانیه طبق روال همه ساله انجام می شود.

تدوین و اعلام برنامه های اجرایی سازمان در  هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان جنوبی، حسن شمشیری، برگزاری مراسم صبحگاه مشترک و ادای احترام به یادمان شهدای جهادگر در سازمان با حضور همکاران و پیشکسوتان دفاع مقدس و همچنین تجلیل از رزمندگان در سطح استان را از دیگر برنامه های هرساله اداره ایثارگران سازمان برشمرد و افزود: اجرای سنت حسنه اهداء خون توسط کارکنان سازمان در هفته دفاع مقدس و همچنین دیدار با خانواده های معظم شهدای جهادگر، رزمندگان و جانبازان از دیگر برنامه های این اداره است.

وی اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس از بیانات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در سر برگ نامه ها در رابطه با نقش جهاد در جنگ در طول هفته دفاع مقدس استفاده می شود.

مشاور رییس سازمان و رییس اداره امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از شرکت جهادگران در مراسم گلباران مزار شهدا و نماز جمعه همراه با برنامه استانی خبر داد و گفت: برگزاری مسابقه نقاشی بین فرزندان همکاران، حضور جهادگران در همایش سراسری تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و تجلیل از جهادگران، شرکت در  مراسم وبینار گردهمایی فرماندهان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد و تجلیل از فرماندهان  جهادگر استان و همچنین برپایی نمایشگاه نقش جهاد در 8 سال دفاع مقدس در سازمان و شهرستانها از دیگر برنامه های این هفته در سازمان خواهد بود.

حسن شمشیری بیان کرد: در پایان هفته نیز کلیه مراسمات ادراه امور ایثارگران و پایگاه نبوت سازمان در هفته دفاع مقدس، مستند سازی و آرشیو خواهد شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید