Iranian Agriculture News Agency

احمدی در گفتگو با ایانا خبر داد:

پایان مهرماه آخرین مهلت پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی در شهرستان هشترود

مدیر جهادکشاورزی شهرستان هشترود از پایان مهلت پلاک گذاری ادوات کشاورزی در آخر مهر ماه خبر داد .

پایان مهرماه آخرین مهلت پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی در شهرستان هشترود

مجید احمدی در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب گفت: مالکان ادوات کشاورزی باید نسبت به پلاک‌گذاری وسایل نقلیه خود تا پایان مهرماه اقدام کنند تا بتوانند از سوخت مورد نیاز بهره‌مند شوند.

وی گفت: با پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی از یک سو از از قاچاق سوخت جلوگیری و از سوی دیگر نیازهای بخش کشاورزی به موقع تامین می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هشترود ادامه داد: ضریب مکانیزاسیون کشاورزی شهرستان ۱.۹۸ می باشد که  شرط دریافت سهمیه سوخت پس از پایان مهلت داشتن پلاک خواهد بود و ادوات کشاورزی دارای پلاک به راحتی و با ثبت درخواست خود در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی سدف می‌توانند نسبت به دریافت سهمیه سوخت اقدام کنند. 

 احمدی اضافه کرد: سهمیه سوخت ادوات فاقد پلاک قطع خواهد شد و پس از پایان مهرماه، تخصیص سوخت به ماشین‌آلات فاقد پلاک به هیچ وجه امکان‌پذیر نخواهد بود.

وی با بیان اینکه پلاک‌گذاری در خود شهرستان با همکاری پلیس راهور انجام می‌گیرد و شرکت‌های فنی و مشاوره‌ای فعال در دهستانها نسبت به تکمیل پرونده اقدام می‌کنند افزود: کشاورزان محترم شهرستان هشترود برای پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی خود می‌توانند به مراکز جهاد کشاورزی نیز مراجعه کنند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید