Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بدره:

بازدید نماینده مردم حوزه جنوب استان از پروژه های آبرسانی شهرستان بدره

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بدره گفت: نماینده مردم حوزه جنوب استان از پروژه های آبرسانی شهرستان بدره بازدید نمود.

بازدید نماینده مردم حوزه جنوب استان از پروژه های آبرسانی شهرستان بدره

به گزارش خبرنگار ایانا در ایلام، مهندس پورمحمد بیان داشت: مهندس علیزاده نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی،مهندس اقدسی ریاست سازمان، دکتر گراوند معاونت آب و خاک، مهندس تیرافکن فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستان از روند اجرایی پروژه آب رسانی زید،زرانگوش و تلخاب بازدید به عمل آوردند

در ابتدای این بازدید، مهندس اقدسی ریاست محترم سازمان ضمن تاکید بر اهمیت بهره برداری از این طرح اعلام داشتند که میزان پیشرفت فیزیکی طرح در حدود ۸۰درصد می باشد که ۲۰ درصد باقیمانده مربوط به تکمیل خط انتقال و شبکه های فرعی می باشد.

وی افزود: دکتر گراوند معاون آب و خاک سازمان ابتدا گزارش جامعی از وضعیت پروژه و روند اجرایی آن را ذکر کرد. ایشان ابراز داشتند تا این لحظه بیش از ۱۵۰میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده است و برای تکمیل و نهایی سازی پروژه حدود ۲۵۰میلیارد ریال دیگر اعتبار مورد نیاز می باشد.

تیرافکن فرماندار شهرستان بدره نیز ضمن قدردانی از زحمات مجموعه سازمان جهاد کشاورزی و پیگیری های نماینده محترم، در رابطه با اجرای عملیات پروژه های آبرسانی در سطح شهرستان از تخصیص اعتبارات مناسبی از محل کمیته برنامه ریزی شهرستان برای پروژه های آبرسانی خبر داد.

مهندس علیزاده نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی هم از پیگیری برای تخصیص اعتبار جهت تکمیل این پروژه و پروژه ولیعصر از محل اعتبارات ملی خبر داد و بیان داشت با پیگیری های انجام شده در وزارت، پروژه آبرسانی ولیعصر به طرح آبرسانی ۵۵۰ هزار هکتاری استانهای خوزستان و ایلام(سامانه گرمسیری) الحاق داده شده است.

گفتنی است با تکمیل این پروژه ها بیش از ۲ هزار هکتار از اراضی این شهرستان سیراب خواهند کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید