Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارومیه:

پلاک گذاری بیش از 2 هزار دستگاه تراکتور و کمباین در ارومیه

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارومیه گفت: تعداد 9 هزار و 625 دستگاه تراکتور و کمباین در شهرستان ارومیه وجود دارد که تعداد دو هزار و 55 دستگاه از آنها تا کنون پلاک گذاری شده است و برای ۷۱ درصد تشکیل پرونده شده است.

پلاک گذاری بیش از 2 هزار دستگاه تراکتور و کمباین در ارومیه

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، علی پیرمرادی، از قطع سهمیه سوخت ماشین آلات فاقد پلاک در بخش کشاورزی از جمله تراکتور و کمباین خبر داد و گفت: مالکین ماشین آلات کشاورزی فاقد پلاک تا ابتدای مهر ماه سال جاری بایستی نسبت به اخذ پلاک  شماره گذاری اقدام کنند.

پیرمرادی افزود: در راستای اجرای طرح شماره گذاری ماشین آلات خودگردان کشاورزی ، به مالکین دستگاه های تراکتور و کمباین که تاکنون در طرح شماره گذاری ماشین آلات مشارکت نداشته  و تشکیل پرونده نداده اند ، از ابتدای مهر امسال سوخت تخصیص نمی یابد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سالجاری تخصیص ۲۲ میلیون لیتر سوخت برای ماشین آلات کشاورزی از طرف این مدیریت تائید شده است، اضافه کرد: ارائه سوخت به صورت صدور حواله موقت که با هدف برداشت محصولات کشاورزی به ماشین آلات کشاورزی فاقد پلاک انتظامی صورت می گرفت از اول مهرماه امسال قطع خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارومیه تصریح کرد:  متقاضیان در اسرع وقت با مراجعه به مراکز جهاد کشاورزی دهستان مربوطه یا شرکتهای فنی و مهندسی کشاورزی جهت ارائه مدارک و تشکیل پرونده اقدام کنند.

وی هدف از پلاک گذاری و شناسنامه دار کردن ماشین های بخش کشاورزی را مدیریت مصرف بهینه سوخت و جلوگیری از قاچاق سوخت عنوان کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید