Iranian Agriculture News Agency

احمدی در گفتگو با ایانا خبر داد:

پرداخت 120 میلیارد تسهیلات خرید ماشین آلات کشاورزی در شش ماهه اول سال در هشترود

مدیر جهادکشاورزی شهرستان هشترود از پرداخت 120 میلیارد ریال تسهیلات برای خرید ماشین آلات و ادوات کشاورزی در شش ماهه اول سال جاری در شهرستان هشترود خبر داد.

پرداخت 120 میلیارد تسهیلات خرید ماشین آلات کشاورزی در شش ماهه اول سال در هشترود

 مجید احمدی در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب گفت: در شش ماهه اول سال جاری برای تجهیز و نوسازی ناوگان مکانیزاسیون شهرستان هشترود 44 دستگاه تراکتور و 46 دستگاه ادوات دنباله بند ماشین آلات کشاورزی واگذار شده است.

وی افزود: اعتبار این ماشین آلات و ادوات کشاورزی 120 میلیارد ریال از محل تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون به کشاورزان این شهرستان واگذار شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هشترود ادامه داد: با توجه به نیاز شهرستان هشترود برای مبارزه و جلوگیری از شیوع آفت سن گندم در مزارع غلات، 21 دستگاه از ادوات واگذار شده به کشاورزان، دستگاه های سمپاش و بقیه ادوات خاکورز حفاظتی برای حفاظت از رطوبت و جلوگیری از فرسایش خاک در دیمزارها می باشد.

 احمدی اضافه کرد: در این شهرستان حدود 3000 دستگاه تراکتور و 110 دستگاه کمباین و بیش از 10 هزار دستگاه انواع ادوات دنباله بند کشاورزی وجود دارد و  از این نظر شهرستان در رتبه های اول استانی در بخش مکانیزاسیون قرار دارد .

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید