Iranian Agriculture News Agency

پخش مستقیم برنامه‌های این هفته استودیو کشاورز استان قزوین

استودیو کشاورز استان قزوین در دو برنامه‌ جداگانه این هفته خود، به دو موضوع اهمیت کشت غلات، و همچنین فرآوری و بسته‌بندی زیتون پرداخت.

پخش مستقیم برنامه‌های این هفته استودیو کشاورز استان قزوین

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، بیست و پنجمین برنامه استودیو کشاورز استان با موضوع اهمیت کشت غلات، روز یکشنبه ۲۱ شهریور از ساعت ۹ صبح به صورت زنده و مستقیم از شبکه تلویزیون اینترنتی برکت پخش شد و دکتر حسن جلیلوند با حضور در برنامه در خصوص مباحث مختلف مرتبط با موضوع با مجری-کارشناس برنامه به بحث و گفتگو پرداخت.

همچنین در بیست و ششمین برنامه استودیو کشاورز استان، صبح امروز سه‌شنبه ۲۳ شهریور موضوع فرآوری و بسته‌بندی زیتون در دستور کار قرار گرفت و دکتر آبرادات مصلایی با حضور در این برنامه به چالش‌های پیش روی این صنعت پرداخت و راهکارهایی به منظور توسعه پایدار صنعت فرآوری زیتون در استان برای بینندگان برنامه ارائه داد.

گفتنی است، برنامه‌های استودیو کشاورز استان قزوین با موضوعات متنوع مرتط با کشاورزی و زیربخش‌های آن، به صورت منظم روزهای یکشنبه و ‌سه‌شنبه هر هفته از ساعت ۹ صبح از طریق شبکه تلویزیون اینترنتی برکت به صورت زنده و مستقیم در بستر شبکه اجتماعی تاک پخش و قابل دسترسی است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید