Iranian Agriculture News Agency

آزاد سازی۳ هکتار از اراضی کشاورزی قزوین

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: با تخریب ۶ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان، ۳ هکتار از اراضی کشاورزی آزاد سازی شد.

 آزاد سازی۳ هکتار از اراضی کشاورزی قزوین

به گزارش خبرنگار ایانا در  استان قزوین، سعید صالحی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای تبصره ۲ از ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، مستحدثات ۶ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی روستای عبدل آباد از توابع شهرستان قزوین قلع و قمع شد.

وی افزود: اجرای این احکام در روز دوشنبه ۲۲ شهریور ماه و با حضور معاون دادستان، نیروی انتظامی و همکاری شهرداری قزوین انجام شد.

صالحی با بیان اینکه قلع و قمع‌های انجام شده شامل دیوار کشی، ساخت و ساز بنای غیرمجاز بود، تاکید کرد: ضمن برخوردی که در راستای اجرای تبصره ۲ از ماده ۱۰ قانون در خصوص تغییر کاربری‌های غیر قانونی به عمل می‌آید، تلاش برای شناسایی متخلفان و آن دسته افرادی که با رفتارهای غیر قانونی مرتکب خسارات به اراضی کشاورزی گردیده و مخاطراتی برای آینده و امنیت غذایی جامعه بوجود می‌آورند، همواره در دستور کار این مدیریت قرار دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین با تاکید بر نقش مردم در حفظ اراضی کشاورزی، خاطرنشان کرد: تمام تغییراتی که در سطح اراضی کشاورزی شهرستان واقع شود به طور مستمر در حال رصد است و از شهروندان نیز درخواست می‌شود از طریق تماس با سامانه تلفنی ۱۳۱ و یا سامانه جامع اطلاعات مکانی سازمان امور اراضی کشور به نشانی اینترنتی https://cms.laoi.ir، تخلفات تغییر کاربری را گزارش کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید