Iranian Agriculture News Agency

برگزاری دوره آموزشی نقش حجاب در حفظ حریم خانواده

دوره آموزشی نقش حجاب در حفظ حریم خانواده به صورت وبینار و ویژه کاکنان شاغل در سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار گردید.

  برگزاری دوره آموزشی نقش حجاب در حفظ حریم خانواده

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری،حجت الاسلام حبیب الله زمانی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان، با بیان این مطلب گفت : در راستای تقویت باورهای دینی، تقویت ایمان و اخلاق اسلامی که نقش به سزایی درتحکیم بنیاد خانواده دارد ،ضرورت نشر و توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه  و نقش آن در سلامت جامعه این دوره آموزشی طی سه ساعت با حضور کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان و با تدریس خانم دکتر قربانی به صورت وبینار برگزار گردید.

وی با  بیان این مطلب اظهار داشتند : این دوره اهدافی چون «آشنایی با روشها و مراحل مهندسی فرهنگی، آشنایی با ضروت فرهنگ سازی در حوزه فریضه عفاف و حجاب در جامعه با محوریت قرآن،آثار وفواید حجاب در ابعاد مختلف ، آشنایی با آموزه های قرآنی در نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب و عینیت بخشی به آن در جامعه معاصر ،ارتباط عفاف با حجاب ،فضای مجازی وشبکه های اجتماعی ،نیازسنجی در خصوص فرهنگ سازی در حوزه عفاف و حجاب را مورد نظر خواهد داشت.

خانم قربانی مدرس دوره فوق نیز در حاشیه برگزاری این دوره گفت: برگزاری این دوره های آموزشی با توجه به ضرورت نشر و توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و نهادینه شدن آن در بین جوانان، باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین به فواید حجاب در تحقق امنیت اجتماعی پرداخت و اظهار کرد: حجاب دارای آثاری از جمله باعث آرامش روحی و روانی، حفظ ارزش‌های انسانی، مقابله با جنگ نرم دشمن، مصونیت زنان، استواری خانواده و ... می‌شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید