Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

فعالیت 24 هزار تراکتور و کمباین در مازندران/ نیمی از ادوات پلاک نداشتند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت:24 هزار دستگاه تراکتور و کمباین جزء ناوگانی هستند که از فعالیت بالایی در استان برخوردار هستند و به همین دلیل تاکنون 12 هزار دستگاه پلاک‌گذاری نشده بود که اقدام به پلاک‌دار کردن آنها کردیم.

فعالیت 24 هزار تراکتور و کمباین در مازندران/ نیمی از ادوات پلاک نداشتند

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، عزیزاله شهیدی‌فر با بیان اینکه مازندران یکی از استان‌هایی است که از ضریب مکانیزاسیون بالایی برخوردار است و ادوات کشاورزی فعالی در استان وجود دارد، گفت: سند دار کردن ماشین‌آلات کشاورزی از جمله تراکتور یکی از معضلات بخش مکانیزاسیون بوده است که در چند سال اخیر توانستیم این مشکل را رفع کنیم و ادوات کشاورزی را در استان سنددار کنیم.

وی ادامه داد: 24 هزار دستگاه تراکتور و کمباین جزء ناوگانی هستند که از فعالیت بالایی در استان برخوردار هستند و به همین دلیل تاکنون 12 هزار دستگاه پلاک‌گذاری نشده بود که اقدام به پلاک‌دار کردن آنها کردیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: سنددار کردن ماشین‌آلات کشاورزی سبب هویت‌دار کردن آن می‌شود و به عنوان ضمانت‌نامه‌های بانکی از آن استفاده شود.

شهیدی‌فر اظهار کرد: تامین سوخت ادوات کشاورزی از دغدغه‌های بخش کشاورزی بود که با انجام پلاک‌گذاری این مشکل مرتفع می‌شود و به راحتی می توان سوخت مورد نیاز خود را در زمان کاشت، داشت و برداشت تهیه کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید