Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

توسعه کشت گلخانه‌ای از اولویت‌های اصلی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین است

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: توسعه کشت گلخانه‌ای از اولویت‌های اصلی این سازمان است و از سرمایه‌گذاری در این بخش حمایت ویژه می‌شود.

توسعه کشت گلخانه‌ای از اولویت‌های اصلی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، فاطمه خمسه در حاشیه بازدید از روند عملیات اجرایی پروژه گلخانه‌ای شرکت کشت و صنعت عرفان سلامت واقع در روستای حاجی تپه از توابع بخش بشاریات شهرستان آبیک با اعلام این مطلب اظهار داشت: گسترش کشت و صنعت‌ها می‌تواند به تقویت کشاورزی مدرن در استان کمک کند.

وی اضافه کرد: توسعه کشت گلخانه‌ای و تسریع در اجرای طرح‌های دست ساخت، از مهمترین راهکارها در شرایط کنونی برای توسعه بخش کشاورزی در استان قزوین است.

خمسه، جذب سرمایه‌گذاران را عاملی مهم برای تقویت زیرساخت‌های کشاورزی دانست و گفت: جذب سرمایه‌گذار در زمینه کشت و صنعت‌ها و طرح‌های گلخانه‌ای در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی استان قرار دارد.

گفتنی است، در این بازدید که با همراهی معاونین سازمان جهاد کشاورزی استان، مشاور عالی رییس سازمان، مدیر حوزه ریاست و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک انجام شد، روند اجرای فاز نخست این طرح گلخانه‌ای در سطح ۸ هکتار مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد به منظور تسریع در اجرای این طرح اقدامات لازم اجرایی شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید