Iranian Agriculture News Agency

فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز:

70 مورد تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهرستان چهارباغ اعمال قانون شد

فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از برخورد قانونی و قلع و قمع70 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهرستان چهارباغ خبر داد.

70 مورد تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهرستان چهارباغ اعمال قانون شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، سید مجتبی موسوی اعلام کرد در راستای اجرای قوانین و مقررات حفاظت از اراضی کشاورزی و باغ­ ها، پس جمع ­بندی موارد شناسایی شده از تغییر کاربری های غیر مجاز انجام شده از طریق منابع خبری و سامانه هوشمند توسط کارشناسان و مجموعه جهاد کشاورزی چهارباغ، با حضور نمایندگان محترم دادستانی شهرستان چهار باغ و همکاری خوبی که از سوی نیروهای انتظامی این شهرستان به عمل آمد، در خصوص قلع و قمع بیش از ۷۰ قطعه ساخت و ساز غیر مجاز اعم از بنا و چهار دیواری که به صورت تفکیکی ایجاد شده بود اقدام قانونی صورت گرفت.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز تصریح کرد در این عملیات مساحتی بالغ بر ۱۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی آزادسازی شد. وی از معرفی مجرمین شناسایی شده به دستگاه قضایی خبر داد و افزود: ضمن برخوردی که در راستای اجرای تبصره ۲ از ماده ۱۰ قانون در خصوص تغییر کاربری های غیر قانونی به عمل می آید تلاش برای شناسایی و معرفی به دستگاه قضایی زمین خوران و آن دسته افرادی که با رفتارهای غیر قانونی مرتکب خسارات به اراضی گردیده و مخاطراتی برای آینده و امنیت غذایی در جامعه بوجود می آورند در دستور کار این یگان قرار دارد.

موسوی افزود تمامی تغییراتی که در سطح اراضی استان واقع شود از طریق سامانه هوشمند سازی قابل شناسایی بوده و از شهروندان نیز درخواست می­شود از طریق تماس با شماره 131 تخلفات تغییر کاربری را با کارشناسان این سازمان مطرح کنند. 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید