Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی آمل خبر داد:

پلاک گذاری 300 دستگاه تراکتور در آمل

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل از پلاک گذاری 300 دستگاه تراکتور کشاورزی توسط پلیس راهور در این شهرستان خبر داد.

پلاک گذاری 300 دستگاه تراکتور در آمل

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، سید حسین اسلامی اظهار کرد: پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی شامل، تراکتور، کمباین به منظور استفاده از مزایای دریافت سهمیه‌ی سوخت منظم، سند قطعی مالکیت و سهولت در خرید و فروش، ردیابی پس از سرقت، بیمه شدن ماشین پلاک دار و قابل پیگیری بودن تخلفات صورت می گیرد.

وی با اشاره به ساماندهی و اتمام طرح شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی فاقد پلاک تا پایان شهریور ماه امسال برای دریافت سوخت با تلاش مراکز جهاد کشاورزی و اتحادیه دهیاران در هفته اخیر، افزود: 320 فقره پرونده تشکیل و با هماهنگی راهنمایی و رانندگی این شهرستان در کوتاهترین مدت مورد بازدید قرار خواهد گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با بیان اینکه تاکنون 300 دستگاه تراکتور در این شهرستان پلاک گذاری شد، گفت: در هفته جاری 320 دستگاه ادوات توسط پلیس راهور بازدید و در مراحل پلاک گذاری است و مابقی ادوات فاقد پلاک تا هفته بعد مورد بازدید پلیس راهور قرار میگیرد.

اسلامی در پایان از صاحبان ادوات کشاورزی جا مانده از این طرح درخواست کرد هرچه سریع‌تر نسبت به تکمیل پرونده در شرکت تعاونی دهیاران و مراکز جهاد کشاورزی اقدام کنند زیرا پایان شهریور مهلت پلاک گذاری تمام می شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید