Iranian Agriculture News Agency

جذب 100 میلیاردی تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در آمل

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل از جذب 100 میلیارد ریال تسهیلات برای خرید 75 دستگاه ماشین کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

جذب 100 میلیاردی تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در آمل

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، سید حسین اسلامی گفت: از ابتدا امسال تا پایان مرداد ماه از محل تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی 100 میلیارد ریال تسهیلات برای خرید 75 دستگاه انواع ماشین آلات کشاورزی شامل پهپاد، تراکتور، ماشین نشاء کار و تیلر در شهرستان آمل جذب شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل بیان کرد: فناوری‌های نوین می‌تواند ضمن افزایش تولید محصولات کشاورزی در واحد سطح، موجب کاهش هزینه‌های تولید و متعاقب آن منجر به کاهش قیمت تمام‌ شده محصولات کشاورزی شود.

این مسئول درباره اهداف توسعه مکانیزاسیون کشاورزی عنوان کرد: :ساماندهی، کاهش هزینه تولید، بهبود بهره وری، افزایش ضریب درجه مکانیزاسیون با جایگزینی ماشینهای نو اهداف این مدیریت است.

اسلامی تصریح کرد: تامین ماشین آلات و ارتقاء مکانیزاسیون کشاورزی از مهمترین طرح های اولویت دار بخش کشاورزی برای استفاده از تسهیلات است که با بهره برداری از آنها زمینه اشتغال به کار و توسعه بخش کشاورزی در زمینه های مختلف فراهم می شود.

وی در پایان گفت: از محل خط اعتباری مکانیزاسیون تسهیلات مکانیزاسیون  با سود 15 درصد و سهم اورده 20 درصدی به متقاضیان جهت تکمیل ناوگان مکانیزاسیون پرداخت می شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید