Iranian Agriculture News Agency

مدیرعامل شعب بانک کشاورزی استان قزوین؛

۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کشاورزی در قزوین پرداخت شده است

مدیرعامل شعب بانک کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بخش کشاورزی به بهره‌برداران این حوزه پرداخت شده است.

۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کشاورزی در قزوین پرداخت شده است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، موسی رمرودی مدیرعامل شعب بانک کشاورزی استان قزوین  صبح روز دوشنبه در نشست شورای هماهنگی مدیران سازمان جهاد کشاورزی این استان که با موضوع هماهنگی اقدامات برای کشت پاییزه برگزار شد، با اعلام این خبر افزود: سال گذشته در مجموع یک هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات در بخش کشاورزی استان پرداخت شد و امیدواریم در سال جاری نیز مبلغ  تسهیلات بیش از سال گذشته در این حوزه جذب شود.

وی اضافه کرد: عمده پرداخت تسهیلات مربوط به زراعت، پرورش ماهی، دام و طیور، زنبورداری و صنایع تبدیلی است که از محل تجمیع صندوق توسعه ملی با منابع داخلی بانک در قالب بند الف تبصره ۱۸ اشتغال پایدار روستایی، مستقیم و غیره پرداخت می‌شود.

رمرودی تاکید کرد: استفاده بهینه از منابع داخلی با هدف توسعه بخش کشاورزی باید در راستای ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای کشاورزان در دستور کار قرار گیرد.

مدیرعامل شعب بانک کشاورزی استان قزوین در ادامه به معضل مطالبات بانکی پرداخت و گفت: بانک کشاورزی قزوین ۲۳۰ ملیارد تومان مطالبه دارد که بخش اعظم آن در بویین زهرا و آبیک بوده است، با این نکته که دولت و بانک برای بدهکاران زیر ۱۰۰ میلیون تومان تخفیف قائل شده و لازم است این بهره‌برداران به بانک معرفی و مراجعه کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید