Iranian Agriculture News Agency

انجام شد؛

برگزاری جلسه کمیته فنی کود شیمیایی استان قزوین

جلسه کمیته فنی کود شیمیایی استان قزوین به ریاست رییس سازمان جهاد کشاورزی استان پیش از ظهر امروز دوشنبه برگزار شد.

برگزاری جلسه کمیته فنی کود شیمیایی استان قزوین

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، این جلسه از ساعت ۱۰.۳۰ صبح امروز دوشنبه ۱۵ شهریور ماه به ریاست فاطمه خمسه رییس سازمان و با حضور معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان، رییس مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان، معاون مدیر تعاون روستایی استان، مدیر حراست سازمان، مدیران مدیریت‌های جهاد کشاورزی، و جمع دیگری از مدیران ستادی و شهرستانی جهاد کشاورزی در محل سالن جلسات مجموعه باغستان استان برگزار شد.

خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، در این جلسه نسبت به لزوم افزایش رصد و پایش نحوه توزیع کود توسط کارگزاران بخش خصوصی و تعاونی‌ها تذکر جدی داد و از مدیران شهرستانی خواست در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند.

در این جلسه، رسولی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان در خصوص وضعیت تامین، توزیع و موجودی کودهای شیمیایی در سال جاری تاکنون ارائه نمود.

اسماعیلی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان، در ادامه این جلسه در خصوص نحوه تامین و توزیع کود مورد نیاز کشاورزان و رعایت نکات مورد نیاز در این خصوص توسط همکاران مراکز جهاد کشاورزی و مدیران شهرستانی مواردی را مطرح کرد.

در ادامه این جلسه، مدیران و کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان‌ها در خصوص برخی از دغدغه‌ها و مشکلات موجود مباحثی را مطرح کردند و در این خصوص راهکارهایی ارائه شد.

در پایان جلسه نیز درخواست متقاضیان جدید کارگزاری کود شیمیایی در سطح استان در کمیته فنی مورد بررسی قرار گرفت و با یک مورد در شهرستان قزوین موافقت اولیه صورت گرفت و مقرر شد اقدامات لازم در این خصوص صورت گیرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید