Iranian Agriculture News Agency

احیای اراضی زراعی موقوفی و توسعه دامپروری در شهرستان ارومیه

مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با اشاره به کشاورزی محور بودن توسعه استان گفت: ما به دنبال افزایش موقوفات‌ منفعتی در استان هستیم و با توجه به اینکه اکثر زمین های وقفی در اراضی کشاورزی قرار دارد، احیای اراضی زراعی و توسعه دامپروری از جمله برنامه های این اداره است.

احیای اراضی زراعی موقوفی و توسعه دامپروری در شهرستان ارومیه

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام ناصر جوانبخت در دیدار با مدیر جهاد کشاورزی ارومیه با اعلام این خبر افزود:  انجام سرمایه‌گذاری‌ در زمین‌های موقوفه مستعد بدون معارض به ویژه در بخش کشاورزی علاوه بر تولید، ایجاد اشتغال در بهبود وضعیت معیشتی جامعه تاثیر خواهد گزاشت و هدف این اداره  کمک به ایجاد زنجیره تولید در بخش گیاهی و دامی در استان است. 

علی پیرمرادی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارومیه نیز در این دیدار ضمن استقبال از این طرح اظهار کرد : بخش کشاورزی به عنوان یکی از زیر بناهای اقتصادی مطرح بوده و با استفاده بهینه از پتانسیلهای موجود، می توان با فعالیت جهادی از این سرمایه ها در راستای پیشبرد شعار سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها گام برداشت. 

وی افزود: جهاد کشاورزی همکاری لازم در خصوص ارائه مجوز برای احداث گلخانه ها ، شبکه آبیاری، توسعه کشتهای نشائی، گیاهان دارویی و توسعه دامپروری در این اراضی را برابر مقرارت انجام خواهد داد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید